Kurs 1. Giriş
Hüquqi çərçivənin əhəmiyyəti
Azərbaycanda inklüziv təhsilin hüquqi əsasları uşaqların təhsil hüququnun təmin edilməsində mühüm rol oynayır. Qanunvericilik yalnız tədris prosesini deyil, həm də sosial müdafiə, inteqrasiya və əlçatanlıq mexanizmlərini əhatə edir.
Əsas qanun və normativ sənədlər
“Təhsil haqqında” Qanun (2009) – təhsilin hamı üçün əlçatanlığını təmin edir və xüsusi ehtiyacı olan uşaqlar üçün inklüziv siniflərin yaradılmasına hüquqi zəmin yaradır.
“Uşaq hüquqları haqqında” Qanun (1998) – uşaqların sosial adaptasiya hüququnu təsdiqləyir.
“Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında” Qanun (2018) – BMT Konvensiyasına uyğun şəkildə dövlətin inklüziv təhsil öhdəliklərini müəyyən edir.
Milli Strategiyalar (2013 və 2022–2026) – pedaqoji kadr hazırlığı, məktəblərin əlçatanlığı və inklüziv siniflərin genişləndirilməsi üzrə hədəfləri müəyyən edir.
Əlavə mexanizmlər (2022) – məktəblərdə inklüziv siniflərin təşkili, müəllimlərin xüsusi təlimlərə cəlbi və valideyn-məktəb əməkdaşlığının gücləndirilməsi.
Xülasə
Bu sənədlər göstərir ki, inklüziv təhsil Azərbaycanda yalnız pedaqoji ideya deyil, həm də dövlətin rəsmi hüquqi öhdəliyidir.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Hüquqi çərçivənin əhəmiyyəti
Azərbaycanda inklüziv təhsilin hüquqi əsasları uşaqların təhsil hüququnun təmin edilməsində mühüm rol oynayır. Qanunvericilik yalnız tədris prosesini deyil, həm də sosial müdafiə, inteqrasiya və əlçatanlıq mexanizmlərini əhatə edir.
Əsas qanun və normativ sənədlər
“Təhsil haqqında” Qanun (2009) – təhsilin hamı üçün əlçatanlığını təmin edir və xüsusi ehtiyacı olan uşaqlar üçün inklüziv siniflərin yaradılmasına hüquqi zəmin yaradır.
“Uşaq hüquqları haqqında” Qanun (1998) – uşaqların sosial adaptasiya hüququnu təsdiqləyir.
“Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında” Qanun (2018) – BMT Konvensiyasına uyğun şəkildə dövlətin inklüziv təhsil öhdəliklərini müəyyən edir.
Milli Strategiyalar (2013 və 2022–2026) – pedaqoji kadr hazırlığı, məktəblərin əlçatanlığı və inklüziv siniflərin genişləndirilməsi üzrə hədəfləri müəyyən edir.
Əlavə mexanizmlər (2022) – məktəblərdə inklüziv siniflərin təşkili, müəllimlərin xüsusi təlimlərə cəlbi və valideyn-məktəb əməkdaşlığının gücləndirilməsi.
Xülasə
Bu sənədlər göstərir ki, inklüziv təhsil Azərbaycanda yalnız pedaqoji ideya deyil, həm də dövlətin rəsmi hüquqi öhdəliyidir.

Kurs haqqqında
You might be intersted in
-
Inklusive Edu Academy
-
Inklusive Edu Academy
-
javid.shahmuradov@gmail.com