Psixoloji və sosial problemləri olan şagirdlər üçün dəstək strategiyaları

Psixoloji və sosial problemləri olan şagirdlər, təhsil mühitində müxtəlif çətinliklərlə üzləşirlər. Bu çətinliklər, onların akademik performansını, sosial münasibətlərini və emosional rifahını mənfi təsir edə bilər. Bu məqalədə, psixoloji və sosial problemləri olan şagirdlər üçün effektiv dəstək strategiyaları müzakirə ediləcək.

Problemlərin müəyyənləşdirilməsi

İlk addım, şagirdlərin qarşılaşdıqları psixoloji və sosial problemləri müəyyənləşdirməkdir. Depressiya, təşviş, zorakılıq, özünə inamsızlıq və digər emosional çətinliklər, bu problemlərə misal olaraq göstərilə bilər. Müəllimlər, valideynlər və psixoloqlar, bu problemlərin erkən mərhələlərdə aşkar edilməsi üçün birgə çalışmalıdır.

Tələbələrin ehtiyacları

Psixoloji və sosial problemləri olan şagirdlərin əsas ehtiyacları arasında dəstək, anlayış, empatiya və uyğun müdaxilələr var. Bu şagirdlər, təhsil mühitində özlərini təhlükəsiz hiss etmək, emosional dəstək almaq və sosial bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyirlər.

Müəllimlərin rolu

Müəllimlər, psixoloji dəstək verən mühüm fiqurlardır. Onlar, tələbələrin emosional vəziyyətlərini izləmək, müsbət bir mühit yaratmaq və stressli vəziyyətlərdə dəstək olmaq üçün xüsusi strategiyalar tətbiq edə bilərlər. Müəllimlər, şagirdlərə açıq ünsiyyət və müsbət geribildirim təqdim edərək, onların özünə inamını artırmağa kömək edə bilərlər.

 

Ailə dəstəyi

Ailələr, uşaqların emosional rifahında vacib rol oynayır. Ailələrə psixoloji dəstək vermək üçün seminarlar və məlumatlandırma proqramları təşkil edilə bilər. Ailələrin uşaqlarının ehtiyaclarını başa düşməsi və onlara dəstək olması, şagirdlərin inkişafına müsbət təsir göstərə bilər.

Təhsil müəssisələrinin strategiyaları

Təhsil müəssisələri, psixoloji dəstək üçün proqramlar və resurslar təqdim etməlidirlər. Məsələn, məktəblərdə psixoloq və sosial işçilərin olması, şagirdlərə dəstək vermək üçün vacibdir. Bu mütəxəssislər, şagirdlərin vəziyyətini qiymətləndirərək, uyğun müdaxilələr təklif edə bilərlər.

Təlim və inkişaf

Müəllimlərin və digər təhsil işçilərinin, psixoloji və sosial problemləri başa düşməsi üçün təlimlər təşkil edilməlidir. Bu təlimlər, müəllimlərin ehtiyacları olan bilik və bacarıqları inkişaf etdirməyə kömək edəcək, eyni zamanda, daha təsirli dəstək strategiyalarını həyata keçirməyə imkan yaradacaq.

 

Sosial bacarıqların inkişafı

Sosial bacarıqların inkişafı, psixoloji dəstək strategiyalarının mühüm hissəsidir. Şagirdlərə empatiya, ünsiyyət, problem həll etmə və qrup işində iştirak etmə bacarıqları öyrədilməlidir. Bu, onların sosial münasibətlərini yaxşılaşdıracaq və psixoloji problemlərlə mübarizədə kömək edəcək.

Psixoloji dəstək

Psixoloji mütəxəssislərin rolu, şagirdlərə fərdi və qrup terapiyası vasitəsilə dəstək verməkdir. Fərdi terapiya, tələbələrin öz hisslərini ifadə etməyə və problemləri aşmağa kömək edə bilər. Eyni zamanda, qrup terapiyası, şagirdlərin bir-birindən öyrənməsinə və sosial dəstək sisteminin yaranmasına imkan yaradır.

İzləmə və qiymətləndirmə

Son olaraq, şagirdlərin irəliləyişini izləmək və dəstək strategiyalarının effektivliyini qiymətləndirmək üçün sistemli yanaşmalar tətbiq edilməlidir. Müəllimlər, psixoloqlar və valideynlər, şagirdlərin inkişafını mütəmadi olaraq qiymətləndirməli və ehtiyac olduqda müdaxilələri yeniləməlidirlər.

Günay İsmayılova

“İnclusive Edu Academy” şirkətinin rəhbəri, İnklüziv təhsil mütəxəssisi, ADPK-nin müəllimi

Mənbə: https://gencaile.az/psixoloji-v%c9%99-sosial-probleml%c9%99ri-olan-sagirdl%c9%99r-ucun-d%c9%99st%c9%99k-strategiyalari/

You May Also Like

Şüurun inkişaf səviyyəsindən asılı olaraq, yetkin insan uşaqla üz-üzə gəldikdə, üç əsas strategiya ilə reaksiya verir: 1) Yetkin insan uşağın ehtiyaclarına...
Əvvəlki yazımda qeyd etdiyim əlamətlər  0-18 yaş aralığında uşaqlarda müşahidə olunarsa, bu uşaqlar risk qrupuna daxildir. Valideyin uşağın diqqətini özünə...
1) Ritual nitqdir (sehirli təxəyyülün məhsuludur). 2) Hər zaman psixoloji dəstəyə ehtiyac duyur.   Exolaliyası olan uşaqlarda müxtəlif mərhələlərdə psixoloji sarsıntı və...